Londen dag 2 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jesse Oetelaar - WaarBenJij.nu Londen dag 2 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jesse Oetelaar - WaarBenJij.nu

Londen dag 2

Door: Jesse

Blijf op de hoogte en volg Jesse

13 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Pffff vanochtend liep om 06.30u de wekker al af, maar we hadden een mooi programma in het vooruitzicht. We zijn met de metro naar Piccadilly Circus afgereisd. Daar hebben we een ontbijtje + lunch voor onderweg kunnen scoren. Vanuit daar zijn we door St. James Park naar Westminster Abbey gelopen. Hier achteraan in de rij aangesloten, maar het was zeker de moeite waard! Het is van binnen erg mooi om te zien. En er valt ook heel veel te bekijken. Meteen bij binnenkomst kregen we audio apparatuur aangeboden en daar hebben we met veel plezier gebruik van gemaakt. We zijn veel te weten gekomen over Westminster Abbey. Na dit bezoek hebben we nog even St. Margaret's Church bezocht en daarna zijn we doorgelopen naar de Big Ben. Even een fotootje gemaakt en daarna geschuild voor de regen en overlegd wat nu te doen. We zijn met de metro naar Victoria afgereisd en hebben daar Westminster Cathedral bezocht. Op dat moment was er weer een dienst bezig, maar toch erg mooi om gezien te hebben. Hierna hebben we St. Pauls Cathedral bezocht. Hier wederom de echte toerist uitgehangen, compleet met audio apparatuur om de nek, koptelefoon op en de plattegrond in de handen. Nu vonden we het tijd voor een tussenstop bij Starbucks. Even lekker op kunnen warmen en kunnen bekijken hoe we bij Covent Garden zouden komen. Eenmaal daar hebben we even rondgewandeld en natuurlijk was er ook een straatartiest die wat van zijn kunsten liet zien. Daarna hebben we wat gedronken in een pub en zijn we gaan eten bij Jamie's Italian Restaurant (bij Covent Garden). Hier kun je echt heerlijk eten! Dus zeker een aanrader voor een ieder die Londen gaat bezoeken! We hebben vandaag erg veel regen gehad helaas, maar hebben toch veel kunnen zien. Nu de voeten omhoog en zometeen slapen. Morgen weer een dag!