Londen dag 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jesse Oetelaar - WaarBenJij.nu Londen dag 3 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Jesse Oetelaar - WaarBenJij.nu

Londen dag 3

Door: Jesse

Blijf op de hoogte en volg Jesse

14 Oktober 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Vanochtend de wekker niet gehoord dus een uur later wakker dan gepland. Maar dat is niet erg want we hebben een rustig programma. Deze ochtend zijn we naar het Natural History Museum geweest. We hebben hier zo'n 3 uur rondgelopen en van alles gezien. Erg leuk allemaal! Daarna zijn we naar Harrods gelopen. We hebben eerst weer even wat gedronken bij Starbucks om te kijken hoe we het deze middag verder zouden doen. Na de break zijn we naar Harrods gelopen en hebben daarbinnen even wat rondgekeken. Jeetje wat verkopen ze daar enorm veel zeg! Je kan er echt alles krijgen. Ook weer leuk om gezien te hebben. Hierna zijn we door Green Park naar Piccadilly Circus gelopen en hebben daar wat gegeten. Vervolgens hebben we de metro naar Greenwich genomen, naar de O2 Arena!
Bryan heeft mij voor mijn verjaardag 2 kaarten voor Ed Sheeran in de O2 Arena gegeven en daar zijn we deze avond geweest. Ik kan niet anders zeggen dan dat het een geweldige artiest is! Een super gave stem om naar te luisteren! Echt een top cadeau dus!
Nu weer terug in het hotel. Morgenvroeg gaan we nog naar het Arsenal stadion en 's middags vliegen we weer naar huis toe, maar we kijken terug op een paar hele leuke dagen samen in Londen!