Dag 12: Pai - Mae Hong Son - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Jesse Oetelaar - WaarBenJij.nu Dag 12: Pai - Mae Hong Son - Reisverslag uit Mae Hong Son, Thailand van Jesse Oetelaar - WaarBenJij.nu

Dag 12: Pai - Mae Hong Son

Door: Jesse

Blijf op de hoogte en volg Jesse

14 Augustus 2015 | Thailand, Mae Hong Son

Goedemorgen!
Vandaag rijden we vanuit Pai verder naar ons volgende hotel, in Mae Hong Son.
Onze eerste stop vandaag is bij een uitzichtpunt. Helaas viel er niet veel te zien ivm de bewolking, dus we vervolgen onze weg. Hierna stoppen we in een klein dorpje, waar we een school bezoeken. Heel leuk om die kinderen daar bezig te zien. Na de kinderen te hebben zien spelen/leren zijn we verder gereden naar een grot. We zouden hier op kleine vlotten gaan, maar door de vele regen van gisteravond waren die weggespoeld. Typisch Thais overigens. Niet geheel nadenken, maar gewoon die vlotten op de kant trekken en denken het is wel prima zo. Dan de volgende dag erachter komen dat ze weggespoeld zijn, waar ze zich overigens totaal niet druk om maken. Er worden volgende week wel weer nieuwe vlotten gebouwd. Heerlijke instelling van de Thai!

De lunch werd genuttigd in een klein restaurantje tegen de berg aan. Na de lunch een heel stuk gereden en weer gestopt bij een uitzichtpunt. De laatste stop voordat we bij het hotel aankwamen was bij een Mud Spa. Hier hebben we genoten van een moddermasker. De mannen waren er niet echt over te spreken, de vrouwen daarentegen weer wel. Persoonlijk vond ik het heel fijn!

Laat in de middag zijn we aangekomen in ons hotel, wat net buiten het centrum van Mae Hong Son ligt. Hier hebben we even kunnen relaxen. In de avond zijn we samen met de reisleider een hapje gaan eten in het centrum. Ook als is Thais eten niet helemaal mijn ding, het smaakte allemaal weer erg goed.