Dag 15: Mae Sariang - Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jesse Oetelaar - WaarBenJij.nu Dag 15: Mae Sariang - Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Jesse Oetelaar - WaarBenJij.nu

Dag 15: Mae Sariang - Chiang Mai

Door: Jesse

Blijf op de hoogte en volg Jesse

17 Augustus 2015 | Thailand, Chiang Mai

Lang zullen ze leven, lang zullen ze leven... Vandaag zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, dus we zijn ze gaan verrassen met champagne en koekjes (taart was niet te krijgen, dus dat hebben ze nog tegoed). We rijden vandaag weer terug naar Chiang Mai met een tussenstop bij het Ob Luang National Park. Hier hebben we een wandeling gemaakt. Wederom weer een erg mooi park. De natuur hier in Thailand is echt geweldig mooi! Heerlijk dus om hier rond te lopen en te genieten van de omgeving. Het was geen lange wandeling, maar het feit dat we berg op en af moesten maakte het wel wat intensiever. Na de wandeling een kop koffie gedronken, waarna we onze weg weer vervolgen. Eenmaal aangekomen in Chiang Mai hebben we lekker geluncht.

Na de lunch stond voor een aantal van ons de Jungle Flight op het programma. Dit is makkelijk gezegd, abseilen door de jungle van Thailand.
Zelf heb ik hoogtevrees dus voor mij voelde dit als een grote overwinning toen we klaar waren. Maar wat is dit gaaf om te doen zeg!! Je vliegt van boom tot boom door een enorm mooie omgeving. Helaas wel een enorme regenbui getroffen maargoed dat hoort er bij zullen we maar denken. Zie de foto's op Facebook.

In de avond zijn we aangekomen in Chiang Mai. Hier hebben we lekker gegeten bij een italiaans restaurant. Nu lekker slapen want morgen moeten we weer vroeg op.